Sunday, September 4, 2011

Giveaway closed and winner (s)!

Thank you to Maya, Marianne and couture-in-the-city for entering my giveaway. Since there was only three, who entered the giveaway, I couldn't choose a winner, so I've decided that you will all win something. Hope you're all pleased with that. Please send me your home adresses to TanjaPnvr@hotmail.com and I will send you your prize. 
Dejligt at se at der også er danskere som følger min blog. Sig endelig til hvis jeg også skal skrive mine indlæg på dansk.

4 comments:

  1. Yay, I never win anything, so I'm very pleased :D

    - God søndag til dig :)

    / Maja

    Ps. Jeg er ligeglad om du skriver på dansk eller engelsk, bare du fortsætter med at poste dine fantastisk inspirererende indlæg ;)

    ReplyDelete
  2. tak skal du ha' Maja. Synes det var fint at dele tingene ud til jer alle tre og har lagt et par ekstra ting med oveni. Sender din lille pakke imorgen.
    God Søndag:)

    ReplyDelete
  3. Ejjj hvor sejt :-)
    Jeg følger med både på dansk og engelsk. Men svarer nok mest på dansk. Synes din blog er rigtig lækker, med flotte billeder. Nyd resten af weekenden :-)

    KH Marianne

    p.s: Sender dig en mail nu

    ReplyDelete
  4. Awww that's very sweet of you Thank you!!! Xoxo

    ReplyDelete